Kolmården

Hade en väldigt fin dag igår tillsammans med pappa och bror. Att få se alla dessa underbara djur får min vilja att bli djurskötare, att bli ännu större och jag vill som vanligt inte lämna parken. Jag vill bo kvar med alla djur. Jag kan flytta dit och bli västa Tarzan. All you need is love, och kärleken jag får från djur är liksom mer än nog. Så underbara vareleser! Som vanligt fastnade jag extra länge hos getterna i klapphagen. Och som vanligt så blev jag typ attackerad av alla getter när jag, till skillnad från barnen, inte drog dom i svansen utan faktiskt klappade dom på rätta ställen. När jag hittade lite mat åt dem blev det ännu värre. En av dem hoppade seriöst jämfotahopp upp i mitt knä, flera gånger, för att ha bättre tillgång till maten. Jag är så kär.
 
 
Mer bilder från besöket hittar du här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback